7 Maj 2012- My birthday

Julia Persson / 07 Maj, 2012 - 16:13 / Allmänt

Fyller 13 idag.. no good birthday at all. fick lite fina presenter av mam och pap i morse, glad! Gick till skolan sen, snälla personer därja tills lunch..Blir äggad i huvudet. Går hem duschar och sånt, inte lönt att dra tebax te skolan sen jue. Vi slutade ändå två.. Men ialafall. Vår ena särmentor mailar hem till mamma om att hon hört att jag blivit äggad och att hon pratat med  dom som gjorde det och pratat med deras föräldrar. SERIÖST?! jag tyckte inte ens det vart så hemskt.. Lite äckligt och så, men ändå kul jue? Kan aldrig lärare fatta sånt? De måste alltid ta allt så sjukt seriöst! Sedan vart det inte bra med det, sadeln funkar INTE och glider fram en decimeter efter 10 min. Den ligger endå bra, det har vi fått kollat eftersom vi lånar sadeln av min hopptränare som är sadelutprovare. Det suger. Tror snart inte tt jag orkar mer sadlar. Ska nog satsa på barbackakarriären istället. Får hoppas att kvällen blir mer lyckad iallafall . Have a nice day!
Ett leende kan säga mer än 1000 ord.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: