amagaaad

Julia Persson / 03 Maj, 2012 - 13:39 / Allmänt

Ni vet ju att jag lovade er att skriva ett bra inägg för ett tag sedan.. tro mig jag har försökt. Vetat XAKT vad jag skulle skriva i hjärnan men att få ner det här. Impossible. Kämpat och kämpat för att få ner något bra till er, men att lägga ut det jag har i utkast till er, det vore inte OK. Det är något av det sämsta jag någonsin skrivit. Skäms för det really. Btw
så har märkt att jag är väldigt dålig på att skriva om känslor när jag e full med käslor som justnu. Jag är så sjukt osäker på mitt liv justnu att jag inte vet vad som är ut och in, upp och ner eller natt och dag. MEN 1 SAK VET JAG! OCH DET ÄR8757°C ute...
Synd bra att jag är så väldans allergisk.. har aldrig vart det innan men nu så.. då jävlar ska skiten komma. Men eftersom att det e så mycket sol så står jag ut! Solbränna here I come!!
Har inga fina bilder nu så tar ett par i repris.


Dagens humör: GLAD :D
Dagens outfit: BIKINI :D
Dagens frisyr: Slarvig tofs
Dagens makeup: Inte en molekyl smink i facet! Fin hy ska det bli med jämn solbränna!
Dagens stallplaner: Kör på mysdag idag. Tror att jag ska tvätta nässlan ordentligt och bli av med vintersmutsen. Tar nog och betar lite oxå.

Ni får ha en fortsat solig dag, så puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: