Bara jag som hatar nya comviq reklamen??

Julia Persson / 14 Maj, 2012 - 20:31 / Allmänt

Haft en ganska chill dag i skolan idag. Vi gjorde inte så speciellt mycket eftersom vi ska ha halsodagar imon och på Onsdag och sen är vi lediga ya. Hade utvecklingssamtal sen..som gick bra och sedan vidare till Näzzel.
Asså den hästen säger jag bara. Hon e fan helt omöjlig. Hon drog och ville inte gå fram och typ stanna (hahah) hela tiden. Men serri?? Stanna?? Där går gränsen. Men eftersom Sarah är så underbar så räddade hon mig och gav mig lite tips och så. Efter det så var det en heeeelt annan ponny jag satt på. DÄr kände jag på ponnyn jag köpte. galopperade lungt på fyrkanten i form utan problem sedan oxå, riktigt fin ponny jag har egentligen. Tror fan jag ska börja rida fälttävlan asså. Men jag måste lära mig att fokusera, och koncetrera mig istället för att tänka på om sadeln ligger still eller ej. Men vi testade med antiglidpaden under sadeln och det gick bra. Sadeln gled fram lite (ofc) men inte sååå mycket.
Proavde sedan ett nytt hårtjofräs, som skulle hjälpa mot någonting, så att det skulle bli någonting. xd
Nayway, så gick jag en runda med min luddklump och träan benen i mina nya REEBOOK EASY TONE skor. Dom e såhhäääääääär nice. Sitter nu o chillar framför simpsons..
image description
Byye
Postat av: Anniela

Jag oxå, riktigt dålig..

2012-05-15 @ 21:05:40
Postat av: erik

Snöggo! Call me maybe?

2012-05-15 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: