Mamma<3

Julia Persson / 11 Maj, 2012 - 16:41 / Allmänt

Du är mitt allt <3 Du finns alltid där för mig och min syskon. Alltid. Du skulle aldrig svika oss och är den underbaraste människan i hela världen. Du stårr upp för oss och stöttar oss 24/7 verkligen. Du visar mig vad som är rätt och vad som är fel och hur man ska behandla människor med respekt. Jag har inte alltid behandlat dig så som du har förtjänat och jag vill visa dig genom denna texten hur mycket jag älskar dig. Vi är inte alltid eniga om allt, men jag tycker att vi har ett grymt band mellan oss. Detta låter som värsta smörtexten men detta kommer direkt från botten av mitt hjärta. <3 Du är den enda jag kan lita på till 110 % Du har alltid gett mig och mina bröder precis vad vi har behövt för att få de bästa förutsättningarna. Vi kanske inte alltid tagit till oss det du sagt/gjort men vi älskar dig, och respekterar dig. Du ger mig alltid de bästa och hjälper mig med svåra val.
Du hjälper mig på stallet alltid när du har möjlighet och ändå jobbar du hela dagarna också. Du har gett mig en ponny, en mening med livet, och ett liv. Ett underbart sådänt. Jag vill aldrig göra dig besviken även fast jag misslyckats ibland. Och när du sedan blir gammal så vill jag finnas där för dig som du funnits för mig. Du respekterar mina val och jag ska respektera dina. Och meningen med denna texten är att jag vill att du ska vara stolt över mig och  JAG ÄLSKAR DIG.
I still turn to you <3
Postat av: Felicia

2012-05-11 @ 20:25:26
Postat av: Felicia

aaaaawww <3<3<3<3<3<3<3<3

2012-05-11 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: