The botten is so fking nådd.

Julia Persson / 27 Maj, 2012 - 22:48 / Allmänt

image description
Mitt liv är ingen dans på rosor just nu asså. Ingen stans really. Jag mår skit, ponnyn mår skit, tesammas suger vi. Har ingen motivation nånstans varken i skolan, hemma eller på stallet.  Jag uppskattar inget längre, uppskattar inte mina vänner, inte mig själv, inte mina föräldrar eller familj heller. Känner att jag behöver ett mål, ett mål att kämpa till så jag har lixom en punkt jag vill sträva efter och därför anstränga mig mer.
Sitter och funderar på massa olika saker och tankarna snurrar runt som virvelvinden i huvudet. Hela världen är uppochner. Känner mig känsligare än valigt, så därför FOLKET LEK EJ MED MINA KÄSNLOR ELLER MITT SJÄLVFÖRTROENDE NU FÖR DE ÄR REDAN PÅ BOTTEN. Tack på förhand.
Skulle bli riktigt ledsen om någon idiot skulle komma och förstöra ännu mer, och dra mig ner i gropen igen. Been there done that och vill aldrig göra om det.
Så mina mål denna sommaren/hösten:
1. Få min kropp att må bra och se bra ut.
2. Känna mig nöjd med mig själv, och att jag räcker till.
3. Starta i många tävlingar och få BRA rundor och placeringar.
4. Lära mig ännu mer.
5. Uppskatta min familj och vänner.
6. Känna att jag trivs i mig själv och inte ändra mig för att någon.
7. Jobba på min inställning justnu.
9. UMGÅS MYCKET MED MINA VÄNNER, OCH PRATA MED DOM ALL THE TIME
Ah, det var nog allt änsålänge tror jag.
Ska ta och sova lite nu, så hörs vi mer imon! Börjar  9.10 så får liite sovmorgon. Kommer outfit bilder oxå.
Pussohey
Denhär människan älskar jag mer än något, och vill aldrig fölora<3
image description
Postat av: Elin

Fin header gjort den sj??

2012-05-28 @ 21:17:33
URL: http://elinotitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: