Tjenare;)

Julia Persson / 27 Maj, 2012 - 15:24 / Allmänt

Hej alla fina bloggläsare! Igår så vart de ju eurovision och som ingen har kunnat missa så vann ju Loreen! Känns grymt att kunna säga att helt klart rätt låt vann! Och sen vart det ju asbra att den kom från Sverige oxå:)
Var på tävling oxå och ja det finns inte så mycket att säga mer än att den sög. Hoppade warm upen och hon stannnade 2 ggr på första, hoppade andra och stannade på tredje. Strök mig sedan hur hela cupen så ja, tråkigt. Tur att dagen slutade bra iallafall.
Så idag tog jag mig en behövlig sovmorgon och sov typ till 12. Skönt! Har sedan städat för fullt och tänker fortsätta med det ett tag till. Det är inte roligt, men det blir ju fint sen iallafall.
Justdet, i Fredags så vart jag och älskling inne i stan och shoppade lite. Hade en nice kväll och fick med mig lite ny saker hem!
Lite söt bild på 2 halvtrötta girlz.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: