Är glad att jag lever

Julia Persson / 29 November, 2012 - 19:45 / Allmänt

herregud.
 
Dagens ridpass var inte okej.
 
Nässlan var fullkomligt galen stegra högt minst 5 ggr och hoppa åt alla håll och kanter.
Hon försökte verkligen kasta av mig men tur som det va så lyckades hon inte.
Men när vart det, ett par gånger iallafall.
Jag vet inte vad det är hon håller på med, om det är överskottsenergi eller bara allmänt sur? Hursomhelst så ska vi till Håkan på Tisdag så kan vi åtmisntone utesluta att hon har ont.
Såhär störig och hoppig var det väldigt längesen hon var. 
Imorgon ska jag köra igenom henne ordentligt tills hon är helt slut så att hon kanske kan lugna ner sig lite. 
Hoppas verkligen att hon inte har ont eller något. Orkar absolut inte ed att hon sk vara skadad eller så nu när hon varit så bra. men hon ska trappas ner så småningom och få lite vintervila. Så vi kan ladda batterierna inför vårterminen sen. 
jag e ganska slut i mina armar och ben nu så jag får väl gå ner och ta en dusch så jag kan relaxa lite. Sen blir det middag med la familia och sen sängen!! Ska verkligen sova idag. 
Hörs!!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: