Dagen

Julia Persson / 13 November, 2012 - 17:04 / Allmänt

Nu är klockan plötsligt fem och jag har fortfarande allt mitt pluggande kvar..
Denna dagen har gått i 190 km/h och man har bara hängt med och typ go with the flow.
Slutar ju alltid tidigt på tisdagar (13.35) så så hade jag todog träning för Sofia.
 
Hon hade varit hos kiropraktorn så jag fick rida hela passet själv, men det gick bra! Det är sjukt hur Sofia kan få ut SÅ mycket saker på ett enda ridpass. Man hinner lära sig så många olika saker på bara en timme och det är grymt!   
Vi tränade mycket på förvänd galopp, öppnor och slutor. Vi gjprde mycket övergångar också, och det passar oss helt perfekt! Nässlan känns så fin justnu och  är så fint musklad. Kondisen är på topp och motivationen likaså. 
 
Kan också säga att jag föll dropped dead när jag provade Kingslans nya kavaj. Den rosa som ni förstår. den är verkligen 2 die for och jag funderar på att spara till den. Det kommer ta ett tag men så jvla värt det!! I <3 Pink
 
Kingsland Hale
 
 
 
Gillar deras nytänk och att de vågar chansa. vill du sticka ut, köp denna!
Postat av: Annie

Den e så fin! Du hade passat såååå bra i den! Jag älskar verkligen din blogg, men önskar det kunde vara lite mer uppdatering!

Svar: Tack, jag vet!
Julia Persson

2012-11-14 @ 21:01:19
URL: http://annieofsweden.bloggplatse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: