Dagens Ridpass

Julia Persson / 17 November, 2012 - 20:00 / Allmänt

Gick åt helvete. Nässlan famsade runt åt alla hålloch kanter, och flög i taket för minsta lilla ljud.
Hon var riktigt jobbig, och var stenhård i munnen.
Igår var hon ju jättefin så jag tänkte försöka rida likadant som jag gjorde då.
Men det gick sådär.
Jag blev mer och mer irriterad och det känner hon ju direkt.
Mycket mer än såhär finns det inte att skriva, förutom att jag är fruktansvärt otaggad på tävlingen imon.
Önskar att jag slapp den.
Sen är det ju Lillhagen nästa vecka. USCH.
Vill inte. Men vafan, d kanske blir jättebra?
Eller så kanske det går åt helve..? hoppas jag har fel och att det går så bra som jag förkänar. blää på eftermiddan idag. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: