Hallo

Julia Persson / 26 November, 2012 - 22:34 / Allmänt

Hej allihop. Jag har inte orkat blogga överhuvudtaget då jag är sjuk. Är brakförlyld, men jag överlever. Jag e snuvug, hostig, nyser och har huvudvärk. Men stoppar d mig??! Naj, jag och Clara var faktiskt och hämtade min mössa på Emporia idag, och den är SÅÅÅ fin. Jag älskar den och kommer bo i den <3 Men iallafalla så gick ju tävlingen ganska bra. Jag vann ju i Lcn och sen så utgick jag i Lc+5 hon stegrade och stannade så jag hoppade till nr 4 sen s¨gick d inte. Hon har ALDRIG stegrat sen typ 2009, så mamma ska prata med kiropraktorn. Vi får se om d är något, men vi hoppas iallafall att det inte är något såklart. Nu måste jag sova, för jag e sjuktkligt trött. bye <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: