Huvudvärk och Breaking Dawn

Julia Persson / 14 November, 2012 - 16:08 / Allmänt

Åh sitter här nu ch pluggar som en galning....
Har matteprov samt noprov imorgon...Har värsta huvudvärken och mår helt illa...
ska iallafall hoppträna med Nässlan för Sofia ikväll så då får jag en paus.
Är dock allmänt nere, för idag s¨har Breaking Dawn part 2 premiär och jag kan inte se den..
är fucking 15 årsgräns på skiten och jag e ju 13...Big FML på den.
Jag och Johanna har sett ALLA filmer utom Twilight på bio och vi ville så gärna se denna xockså, vi har serri väntat på detta i 1,3 år nu....detta suger så jvla hårt. 
 
 
Gud vilket dåligt inlägg. Borde igentligen inte klicka på publicera alls. Men ni vet att jag lever iallafall. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: