I`m given it all 2 you

Julia Persson / 16 November, 2012 - 23:18 / Allmänt

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag för min har vart sådär. Jag har haft en jvlig huvudvärk hela dagen och natten och det slutade verkligen inte!!  Har fått ta en tablett till nu för att orka skriva överhuvdutaget.. iallafall så vart det världens drygaste skoldag som aaaaldrig tog slut..haha gjorde klart min woodoo-docka på slöjden...den blev riktigt ful haha. Sen mötte jag upp Hanna, som jag dessutom inte träffat sen i somras, så bakade vi Cupcakes till Clara. Min älskling blir ju 13 år idag så jag vart tvungen att fixa något ju! Vi cyklade och lämnade dom påvägen till Nässlan. Jag red barbacka idag, och det gick Superbra!! Hon var fin hela passet, och lyssnade faktiskt bra! Jag tror hon tycker det är skönt att slippa sadeln lite ibland faktiskt..hennes sadelläge är ju trots allt Lite jobbigt..
 
Och en sista sak innan jag släcker lampan och nanar? Imorgon ska vi nog beställa min iPhone! Är i extas nu typ. Äntligen ska jag få uppgrader mig, och ni kommer få bättre uppdatering! Längtar så sjukt! Kommer även följa med Hanna ut imorgonbitti och göa en sak. Kul! 
 
imorgon blir det att lösgöra Nässlan lite och rida igenom henne inför tävlingen i Trelleborg på Söndag! Lc, Lc+5 blir d då! :D 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: