prestationsångest

Julia Persson / 05 November, 2012 - 21:06 / Allmänt

När jag rider Nässlan, i hoppning eller dressyr så känner jag mig så dålig.
Jag försöker alldeles för mycket och går det inte precis som jag tänkt mig blir jag besviken.
Nässlan gör allt för mig, men jag känner att jag inte alltid uppskattar det.
Jag ser inte det positiva bara massa negativa saker, och allt jag gör fel.
Och dessutom så känns det som om jag kommit ur min ridning en aning och mina händer flaxar åt alla hålla och kanter. Skänkeln sitter heller inte på plats för 5 öre.
Jag vet inte om det vekligen är så men det känns så iallafall. Nässlan var vekligen duktig i helgen och det lönade sig ju. men innan dt så har det inte alls känts bra, det känns som om jag somsagt försöker alldeles för mycket, och dessutom som en pannkaka på allt så har jag en masa press och skit i skolan. Jag vet inte varför men det känns som tiden rinner. Att jag har bråttom till något. Alltid stressig även fast jag inte har bråttom alls. tror även det syns i min ridning. Önskar verkligen att jag kunde få chansen att rida 2 ponnysar och utvecklas mer i min ridning, och lära mig rida bättre på olika hästar. Vill ha en D-ponny, som har bra hoppteknik, som jag kan utvecklas mer med. En annorlunda häst från Nässlan så man lixom får in många språng i kroppen. Kunna ta tag i olika situationer och läsa dem enkelt. Inte behöva bråka med hästen, utan somsagt läa det själv. 
Så har ni nåt förslag, varsågoda! ahhaaha...kan ju be till gud..
fakesmile..ohyes
Postat av: genta

så jävla snygg <3

2012-11-06 @ 21:50:51
Postat av: gissavem?

oh my god, vilken snygging!

Svar: gentiz<3
Julia Persson

2012-11-06 @ 21:51:14
Postat av: patteboy.se

hej sesxy liaude
up up upup oppa gangnam stayle ååååh sesxy laide

Svar: där doooooog jag. serri
Julia Persson

2012-11-06 @ 21:53:41
URL: http://patteboy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: