Sunnyday

Julia Persson / 04 November, 2012 - 14:54 / Allmänt

hello sunday! Faktiskt lite sol ute idag, men kallt som fan..
Sitter just nu och väntar på att världscupen i Lyon börjar..alltså om 3 min.
hoppas det går bra för våra svenska ryttare!
 
Tog mig en riktig sovmorgon idag och vaknade inte förräns 12..mysigt.
Nässlan rids lösgörande senare ikväll, och hoppas hon inte e alltför trött.
Men det ska inte vara några problem eftersom hon e helklippt nu, ben och allt. Ska försöka ta mig tid att lägga upp filmerna från tävlingen igår, men jag lovar inget.
Nu börjar det så puss hej !
 
 
Postat av: johanna

Fin blogg du har :)

Svar: tack! ;)
Julia Persson

2012-11-04 @ 17:45:15
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: