tired, tired, tired

Julia Persson / 27 November, 2012 - 21:31 / Allmänt

hallå där hemma i stugorna! Nä, usch och fy vilket hemskt sätt att börja detta inlägget på..
.men så får det vara. Jag har fixat stallet och käkat nu och är riktigt trött.
Ska nog tvätta håret sen är det date med kudden skulle jag tro.
Imorgon är det bandyturnering, men eftersom jag ändå inte kan vara med så kommer jag bara sitta på läktaren och heja på mina görls hela förmiddagen. Inte helt fel ändå. Slipper ju både, Spanska, Matte och No. Thank god för det ! jag var verkligen inte redo för 1,5 timmars No imon....Men iallafall så har jag smart som jag är gått och kärat ner mig i Portkod 1321 och det är ju SLUT!?! Så jag kollade på ALLA avsnitten nu innan och det var riktigt bra! Man fastnade direkt men tyvärr vart det ju bara 10 avsnitt... Hoppas d gör nån fortsättnig ellö nåt!
 
Nu tänkte jag faktiskt gå ner och äta en fruk, sen väntar duschen like i said! Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: