Besatt

Julia Persson / 29 Oktober, 2012 - 18:16 / Allmänt

Är verkligen helt besatt av Pretty Little Liars, började i Fredags, och nu e jag på avsnitt 21. Min fru kommer över snar så då fortsätter vi väl att se på det. Mamma har gnässlan idag, så jag e hästfri. Förresten så är mina naglar jättefina! Fick champangefärgade stenar påsatta på ringfingrarna. Jättenöjd! synd att jag fick änta i 45 minuter innan de fixade det..Hade tid halv 12 och fick hjälp kvart över..men jaja. 
ska försöka ta några bilder sen..puss
 
Postat av: genta

Jag är på 3 säsongen, den är så hiiiimla BRA & SPÄNNANDE!

Svar: Vet dom vem A är än? <3
Julia Persson

2012-10-29 @ 20:23:59
Postat av: genta

Det är helt komplicerat, det är ett team vad jag tror. Eller det är det.
Jag tror lucas, melissa, mona, ezra, jason, jenna är teamet.
Det är helt cp, och sjukt spännande haha. Det händer en massa, någon smsar, skickar dit dem & lurar. Och Jenna ser haha, :)
Hur långt har du kommit?

Svar: Avsnitt 20, säsong 2, ska strax kolla på 21 <3
Julia Persson

2012-10-31 @ 13:17:45
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: