Fotböll

Julia Persson / 16 Oktober, 2012 - 22:41 / Allmänt

Kollar Sverige- Tyskland just nu och gud vad sverige har hämtat! Synd det där sista nu då men vafan..Vi vet ju redan att sverige inte är ett "bra" fotbollsland..
Aja, innan jag parkerade mig här i soffan med datorn i knät så var jag hos nässlan och red. Det gick SKIT. I galoppen i höger varv höll hon på att dampa hela tiden! Hon stegrede, bockade, slängde sig, och tvärnitade. Något var FEL. Hon var allmänt såhär överlag och tillsist gav jag upp och hoppade av. Jag orkade verkligen inte bråka med henne mer. Fick dra henne Så mycket mer i munnen än jag ville och det kändes skit. 
Hon fick en "ringorms-dusch"- Gid vad hemskt det lät, men ja en avsvampningsdusch helt enkelt! Det var tredje g¨ngen gillt nu och det blir inte precis roligare ju fler gånger man gör det. Hoppas detta skitet är över nsart, jag pallar verkligen inte mer.. 
OCH NU GJORDE SVERIGE MÅL! WOOPAAA!!! Hhah 8 inlägg på fb på mindre än en minut efter att domgjort mål haha. Men vafan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: