fy och åter fyyyy

Julia Persson / 04 Oktober, 2012 - 09:20 / Allmänt

Var verkligen inte pigg och vaken när jag skulle upp idag..NONONONO. Jag fick dra mig ur sängen, och släpa mig vidare genom morgonen. Jag har blivit jätte morgontrött? Innan kunde jag ändå gå ur sängen och inte trilla ur haha. Är som en jvla sengångare. Och humöret ska vi ju inte prata om. Så numera har jag mobilen i mitt fönster på laddning så jag måste gå upp för att stänga av alarmet. Smart! Fast det e tyå minusgrader på mitt rum så man vill bara krypa ner under täcket igen i värmen..Tror jag ska gifta mig med mitt täcke. På riktigt..
 
Hoppas det går lika bra på nästa tävling..
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Sugen på en kofta från HV-POLO i valfri färg och storlek? Kika in --> http://brkryttare.blogg.se/2012/october/i-samarbete-med-emmishopen.html <--
delta och du har chansen att vinna! ♥

2012-10-04 @ 12:24:42
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: