härskadetståenbrarubrik

Julia Persson / 06 Oktober, 2012 - 20:55 / Allmänt

Hejsan allihopa! Har inte bloggat på hela dagen då jag inte haft något alls at skriva om.
Johanna och Clara kom till mig igår kväll och sov över tills idag. De drog hem ganska tidigt, sen satt jag helt forever alone och gjorde inget alls. Kollade lite på tv, och kollade på ösregnet typ. Snacka om att slösa bort en lördag asså..
Men åkte till stallet i vilket fall, och efter en liten stund blev det riktigt fint väder och solen tittade fram. Passade då på att rida Nässlan på frusplanen med hacket på. Skulle bara jogga igenom henne lite i trav och galopp. Hon var mycket fin och avslappnad så jag nådde träningspassets "mål". Skittade både fram och av utanför anläggningen, "tirupsrundan" när jag skrittade fram och "annerorundan" på avskrittningen.
Myys! Synd att jag inte hade en egen fotograf, för vädret var fotoperfekt! Mys höst, kallt och fin blå himmel! Helt underbart!

Men nu ska jag vara lite social efterso  min mormor är här, puss! <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: