Heeej...

Julia Persson / 15 Oktober, 2012 - 22:40 / Allmänt

Förlåt så mycket för att bloggen har fått lida nu medans jag har levt livet..haha skoja har bara ine orkat! Jag har egentligen inte gjort något speciellt, bara inte haft nån inspo alls. Börjar kännas tjatigt att alltid behöva ursäkta mig för dålig uppdatering..Men ås är det jag har ju ingen anna att skylle ön mig själv. men det kommer bli bättre när jag kan fixa BRA inlägg med min nya kommande telefon. Det kommer väl ske om 3-4 veckor så det kanske blir lite dött här tills dess. Men ska Försöka göra så gott jag kan! 
 
Men förövrigt så rullar dagarna som vanligt, skola, prov läxor, ponny, kompisar ja det mesta helt enkelt. 
Inget speciellt händer alls faktiskt..Nässlans "ringorm" håller sig i schack och vi hoppas verkligen att vi kan få provsvaren tills på Fredag! Är det då inte ringsorm så ska vi kanske kunna tävla allsvenskan på Söndag! 
Nu ska jag iallfall bosta ut mitt hår, smörja ansiktet och lägga mig i sängen och läsa i min nya bok. Imorgn blir det skola och jag slutar halv 1. Känner faktiskt att jag börjar komma igång med matten ordentligt nu! 
Puss och hej leverpastej!
 
 
 
Bitch please!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: