@ home

Julia Persson / 18 Oktober, 2012 - 19:59 / Allmänt

Kom hem för stallet för knappt en halvtimme sedan och har nu parkerat mig själv i min säng, tänt lite ljus och precis satt datorn i knät.
Jag promenerade Nässlan i fyrtio minuter idag eftersom de hoppade så mycket studs igår. Hon var glad och pigg hela tiden och allmänt mysig. Älskar henne när hon e så!
Imorgon blir det nog lite tömkörning eller longering.
Sofia kommer och rider henne ordentligt på lördag, och jag säger tack för det!!! Känner att det behövs nu, verkligen! 
Jag ska snart äta, plugga lite engelska sen ska jag kanske ta och läsa klart min bok jag började på i tisdags..
Riktigt bra är den! Fallen ängel har jag för mig att den heter..Ska ta med mig den andra delen hem imorgon så har jag nått att göra i helgen.
Ska förresten träffa Jojo på Lördag kväll så det blir mys! 
 
Imorgon kommer som vanligt Fredagsbilderna på min outfit om jag lyckas skrapa ihop någon snyggt tills imorgon. vi hoppas väl på det! Har redovisning i engelska också..suck. 
Har haft riktigt mycket i skolan den senaste veckan och nästa blir inte bättre. Kommer ha grymt mycket No, och SÅHÄR mycket plugg till engelskaprovet..det kan avgöra vilket betyg jag får denna första terminen. Satsar självklart på A. Ska ha A-B På Spanska, Svenska, Engelska, Idrott, Slöjd/bild, NO och So. Matte kan jag nog nöja mig med C+..har ju lite svårt för just det. Men jag ska kämpa för ett A iallfall på alla ämnen;) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: