Jag vet

Julia Persson / 28 Oktober, 2012 - 14:44 / Allmänt

Lyssa, för denna texten är tillägnat till er 2 personer, som alltid finns i mitt liv <3
 
 
 
 
 
 
 
Jag vet att vi har det jobbigt ibland, att vi inte kan kommuncera ordentligt.
Jag vill verkligen att du ska lyssna på mig, precis vad jag har att säga.
Och inte vad det låter som. Inte gissa dig till min tankar och vad jag vill, Fråga istället.
Jag vet att jag inte e bra på att förklara vad jag tänker, jag vet att du kan missförstå mig. Klart, det gör väl alla.
 
Men om du bara stannat upp och lyssnat på mig så skulle du förstå.
Jag vill inte att du ska tycka att jag e en otacksam ungjävel. Och jag vill inte att du ska ha en anledning att tycka att jag är en. För jag förtjänar det antagligen
' Jag är inte otacksam, jag är fruktansvärt tacksam, dock kanske jag inte visar det alla gånger.
Jag älskar både dej och pappa och allt ni gör för mig. Ni är verkligen bäst. Hade inte ni alltid funnits där för mig, vartfan hade jag stått då? inte här iallafall. Jag hade inte fått bra reslutat i skolan, jag hade inte brytt mig om något. Tack vare er så står jag här idag. Ni hjälper alltid mig och mina brorsor, alltid. Ni kör oss, hämtar oss, köper saker och är bara där när man behöver er. Men jag önskar att vi kunde kommunicera bättre. Jag vill kunna prata med dig mamma utan att vi börjar tjafsa, samma med dig pappa. Men jag hoppas ni alltid vet att jag älskar er. Jag ska bättra mig och verkligen visa det, på ett eller annat sätt. <3
 
Mamma ch pappa <3
 
Du e så fin <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: