LÖRDAG

Julia Persson / 13 Oktober, 2012 - 20:53 / Allmänt

Sov ju hos min baeb inatt och vi tog oss en välförkänt sovmorgon! Vi sov till närmare halv 1 haha, fast vi hade varit vakna ett par gånger innan ;) Vi käka lite frulle och kollade på Sjätte sinnet. Den var ganska läskig men faktiskt väldigt bra också!
Jag stack sen hem, sen gick jag till Nässlan. Jag red ute lite, först på fotbollsplanen senred jag ute i Tirup. Hon var väldigt tittig och stum i munnen. Men på slutet så gick jag tillbaka till gräsplanen och koncentrerade mig riktigt ordentligt och då gick det hyfsat. Ska förrsten vara funktionär imorgon på den lokala dressyren..kanske inte så kul men vad gör man..:s 
Sprang hem sen så jag är faktsikt nöjd med mig själv! Nässlan har dessutom inga "bölder" alls kvar! Inte en enda liten prick! PK ska ringa till som som avgör om jag får tävla eller inte och prata lite om allsvenskan. Kanske, kanske får jag vara med ändå!
 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: