Onsdag 17/10 2012

Julia Persson / 17 Oktober, 2012 - 22:25 / Allmänt

Och nu var denna dagen också över. är riktigt trött nu och ska snart gå och lägga mig. Har varit riktigt snålt här på bloggfronten idag. Jag har varit i skolan, hemma och på stallet.
Hade Hoppträning idag som var grymt jobbig men som gick helt ok! Kommer ha grymt med träningverk imorgon eftersom vi hoppade studs och så stod vi upp i lätt sits is tort sett hela träningen. Hästarna kommer nog också ha sjuk träningsverk så imorgon skrittar vi ut långt åt helvete i över en timme. Så får de skritta riktigt länge så de får bort det onda. 
Imorgon är deet ju också skola och jag e inte taggad. Kommer vara så trött imon. Måste verkligen bortsta ut mitt hår och hoppa i sängen. Godnatt!
 
Ni betyder nåt sjukt för mig <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: