Plans

Julia Persson / 20 Oktober, 2012 - 21:43 / Allmänt

Åh vikken dag. Först ridit grymmaste ponnyn ör grymmaste tränaren-Sofia. Som jag sagt 1000 ggr så är hennes träningar sjukt bra och man lär sig alltid något av dom.
Hon rider Nässlan först och sen tar jag över och jobbar henne en stund till.
Nässlan har blivit RIKTIGT fin sen jag började träna mark för henne och det ger verklign resultat, ska rida för henne på Tosdag också. Sen på onsdag blir det hoppträning, också för Sofia såklart ;)
Vi får även provsvaren från veterinären och jag kommer nog inte vara lite nervös på Tisdag kväll. Hoppas nästan på att det är ringorm så vi får detta överstökat och att det inte är en allergi eller något. Skulle var SåHÄÄR jobbigt, pallar verkligen inte det just nu. 
Imorgon blir det iallafall att åka o heja på de duktiga tjejerna i allsvenskan-laget (hopp) Laget är ju lite(mycket) demolerat nu eftersom dressyrfinalen är samma dag och vårt lag leder. och dessutom kan ju inte jag vara med och jag satte ju alla 3 rundorna förra gången..Så jag åker och hejar på hoppgirlsen och har telefonkontakt med Ebba hela dagen. Vi hoppas det går bra för båda lagen! :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: