Shoppat loss

Julia Persson / 03 Oktober, 2012 - 00:10 / Allmänt

Dock inte så mycket kläder utan mest saker till mitt rum. Börjar få det riktigt fint nu, och det behövs bara ett par hyllor och en snygg, mysig fåtölj. Har köpt en ny väggklocka, som jag håller på att få damp på eftersom att den tickar..men ah, kommer väl vänja mig. 
Förövrigt så har jag tränat på marken för Sofie, och det börjar gå bättre och bättre nu. Om man gämför med hur det s¨g ut för knappt ett år sedan så är det STOOOOR skillnad. Då kunde jag inte rida henne i ens 2 minuter i form ordentligt haha. Tycker vi har gjort enorma framsteg, och är för tillfället mycket nöjd med våra träningar. Imorgon är det hoppträning på schemat och jag är sååå taggad! 
Kommer bli fett roligt. En sak som är mindre roligt är att vi tar porträttfoto i skolan imorgon och jag totally HATAR det, 4 real. Man kan verkligen inte bli bra?! Dom ska alltid ta fotot i den mest fula vinkeln dom kan hitta..suck. Dessutom har vi idrott precis före..
Blää på det.
 
Har förrsten bokat en sminkning hos The body Shop på Tisdag nästa vecka, som jag var inne hos idag. Fick provat lite grejjs och massa yammi krämer och sånt. Kommer bli riktigt kul!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: