11 September 2012

Julia Persson / 11 September, 2012 - 19:17 / Allmänt

Blogg.se har laggat hela dagen därav inga inlägg.
 
Gud vad denna dagen har gått fort!! Vi har mest snackat 11/9 idag, iallafall typ hela SO lektionen..Inte roligt såntdära. Helt fruktansvärt faktiskt. Jaja.
 
Slutade ju somsagt halv två idag, så jag och mamma åkte till Svedala och skulle kolla en hästbutik men det sög, så vi åkte till MyOne istället. Köpte ett par röda MH byxxor, och KL stövelstrumpor. Mina bruna fula byxor, börjar gå sönder överallt det går nu så ja, det behövdes verkligen den kostade ju 1200 nypris, men det var lite rea så vi fick dem lite billigare. Bra!
 
 
Sen så var det träning för Sofia. Gick riktigt, jäkla megabra!! Nässlan var inte alls så tjaffsig, och även när hon var trött så kunde man pressa henne lite mer. Känner verkligen att Sofia träningarna hjälper! Sofie träningarna är också jättebra, men Sofia har ju mer erfarenhet. Så kör ju på varannan vecka med dom. 
Fresten, så var mina byxor jättesköna! :D
 
Nu ska jag läsa lite i Elsas Mode och hålla kväll. 
 
Skriver kanske nåt mer ikväll om jag får tid. Mamma filmade innan på träningen så ska se om videofyme funkar :)
 
/Julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: