AS LONG AS YOU LOVE ME

Julia Persson / 10 September, 2012 - 21:38 /

Förlåt för urusel update idag.., hade ångest över mitt klädval i morse för jag hade inget att ha på mig. Så NONO på outfit bild idag.
Mamma hade ju somsagt Nässlan idag så jag körde på en powerwalk dit och hjälpte till att fodra. Tyvärr så kom vi mitt i ett skyfall på vägen hem. Det var mindre trevligt.

Men nu sitter jag iallafall TORR i soffan och kollar Insta lite, läste lite innan men tog en paus från det så jag kunde uppdatera er.
Annars då? Nä inte mycket. Jag slutade ju somsagt kl 16, så jag var svintrött efter skolan hahha.
Men imon så slutar jag 13.35 så då kanske jag hinner göra något innan träningen för Sofia kl 16. Kommer bli skitbra.
Min vecka i stallet kommer bli intensiv, så just nu sitter jag och laddar batterierna litegrann.

Imon blir det ju Sofiaträning somsagt, Onsdag är det hoppning, Torsdag kondisträning @stubben och Fredag blir det att hoppa igenom Nässlan lite inför tävlingen.
Det är ju Allsvenskan på Lördag och sen vila på Söndag.

Nu ska jag göra mig iordning sen har jag bestämt dejt med kudden!!
Gonatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: