Asså vafan!?

Julia Persson / 17 September, 2012 - 22:56 / Allmänt

 
Fick verkligen inte upp bilderna igår, det funkade inte. Men nu har jag fått över dom i datorn så ni får dem i nästa inlägg som jag klickar upp direkt efter detta.
 
 
Förövrigt så har ite mycket hänt. Jag har testat att rida Nässlan på Hackamore, och det funkar jättebra. Det blir ett superbett att växla mellan så att jag inte rider på samma hela tiden. Provade Jullan`s igår eftersom jag ville prova innan jag köpte ett. Men d gick somsagt bra, så mamma åkte och köpte ett idag. 
Hon blir verkligen stilla med huvudet och jag kan fokusera på övningen. 
Har faktiskt aldrig ridit på hack innan, och väldigt många säger att det ska vara svårare att ställa men det märkte inte jag. Jag tyckte istället att man fick mer stilla hand och då blev N mjukismjukis.
 
Imon blir det Sofieträning och Onsdag blir det bommar. Sofia skulle iväg nånstans så därför blir det ingen hoppning. Men jag har ingen tävling förräns den 30 så det e chilldill. 
 
Nu så ska jag fortsätta kika på tv helt 4ever alone..:(
 
Så ifalll någon känner för att undehålla så är det helt ok.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: