Dagen

Julia Persson / 27 September, 2012 - 16:07 / Allmänt

Ush och fy vad trött jag är! Vi har inte haft några vanliga lektioner på hela dagen, utan vi har haft idrott. 
Fösrt var vi på Staffansvallen och hade klasskamp. Vi körde 80 m, längdhopp, 200 m och 80x5. 
Jag är nöjd med mitt resultat där, fast jag inte fick till växlingen i 80 x 5. Hade jag inte gjort det så hade vi vunnit. Ni fick vi nöja oss med en andraplats. Jag är jättebsviken på mig själv, men jag sprang jättebra så vi fölorade förstaplatsen med typ 20 cm..:/
 
Sen var det lunch på skolan, och sen kasta sig på cyklen och dra till mossen. Vi spang 2 varv där (2,5 km) och det gick bra. Körde på 17,16 sek och då gick vi emellanåt. Hade riktigt ont i mina knän. 
Så nu sitter jag här i min säng och vilar lite innan jag sticker ut till stallet. Det måste ju göras även fast man e helt slut! 
Ska förrsten lägga upp de nyaste bilderna jag tog på Nässlegnässel. När hon e prickig hihi ;)
 
Puss!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: