Dagen.

Julia Persson / 20 September, 2012 - 22:03 / Allmänt

Skrev ett inlägg innan men det raderades....
 
Har varit på utställning i Malmö idag somsagt..snackade med mumierna vetni ;)
Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde, förutom att vi var tvungna att sitta ute skitlänge, och jag trodde jag skulle dö av köldskador i min tunna skinnjacka. Tacka gud för att jag tog min halsduk i morse asså..
var sedan på stallet och red NÄsslan med Ebba och Pirre på stubbfältet. Det gick bra och min prinsessa var väldigt pigg minst sagt haha!
 
Hon ska dessutom rakas på Lördag eftermiddag så tack och lov att vi inte har nån tävling på söndag! Hon hade sprungit igenom alla ponnysar på framridningen..Det värsta är att jag inte ljuger..
 
Är riktigt jä*la trött nu så jag ska springa iväg till min fina dejt kudden..<3 Jag tror vi kommer flytta ihop med honom på riktigt snart ..
 
 
 
Ms troll är på G igen..
 
 
Puss haye
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: