Goodmorning!

Julia Persson / 16 September, 2012 - 10:46 / Allmänt

nu e jag pigg och vaken! Gick upp kvart i 10 (!!!!!!!) Något måste vara fel i mitt huvud. Men drömde iallafall en sjukt underbar (och konstig) dröm..så jag ville inte vakna..Jajja, vad den handlade om kan vi ju ta en annan gång..
 
Idag händer det nog inte så mycket förutom att jag + mamma och pappa ska åka till Trelleborg och kolla på ett skåp som vi ska ha i stallet istället för att lla sakerna ska bliskitiga när de står som de gör nu på hyllan. SKA fota till er idag och lovar o svär på min arm att jag ska lägga upp det ikväll! Vi ska ju somsagt göra om vid Nässlans box så jag hoppas det blir fint ;)
 
Sitter vid den stora iMacen nu där vi har alla gamla bilder, så ni ska få en liten från 2009-2012 bildbomb direkt efter att jag skrivit klart detta.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: