Hemma igen

Julia Persson / 15 September, 2012 - 19:03 / Allmänt

Kom hem från tävlingen för en stund sen. Jag är väl sådär nöjd. Detvar ju allsvenskan, så det var ju lite extra roligt.
I grunden så gick det asdåligt haha. JAG FLÖG AV haha.
Vi kom jättestort på oxern och jag försökte få henne att lägga in ett till. Men hon hoppar av jättestort och landar rätt i oxern typ. Jag gör en mycket graciös kullerbytta och landar rätt på huvudet/nacken/ryggen. Fick faktiskt skitont i huvudet, men nivet man känner inte av det direkt.
Men hursomhelst. Vi hade redan 2 nollor och efter mig så satte Nathalie den 3dje så vi var endå i omhoppning. Elli satte dit en 4dje bara för att hon kunde haha ;)
Men jag hade ju omhoppning kvar så något kanske jag skulle klara..Hon hoppade undeerbart på 1 och 2an (som jag trillade av på i grunden) och hoppade 3an lika fint. Sen kom  fyran.  Det var ett nytt helgrönt hinder med en blanka med typ löv på, då ville hon inte. hon var livrädd och hon stoppade 2 ggr och den 3dje gick det. hon FLÖG, bokstavligt talat över det. Och det sista likadant. Så hoppa kan hon absolut. Och hon gör det snyggt. Min fina.
Sofie var helt överlycklig när jag kom ut från omhoppningen, och tyckte jag hade ridit helt fantastiskt hihi! Jag hade verkligen inte kunnat göra mer på det gröna hindret med monstret i..Synd och vi slutade 6 av 9 lag efter omhoppningen. Vårt mål var att komma till omhoppning och det gjorde vi ju! Så nu taggar vi om till Skabersjö den 30 September. Vi hoppas på revansch då!
 
 
Jag älskar verkligen dessa bilderna Jennie tog på mig med hennes grymma kamera! De är så fina!
 
 
Postat av: Johannaday

Hej :D Kikar tillbaka, väldigt välgjord blogg med fina bilder och intressant text, kommer definitivt fortsätta kika in här =)

Svar: Åh tack så mycket! Gjorde min dag! :)
Julia Persson

2012-09-15 @ 20:11:12
URL: http://www.johannaday.com
Postat av: Genta

hej sötnos! <3

Svar: Hejhej<3
Julia Persson

2012-09-20 @ 09:09:37
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: