Hoppat

Julia Persson / 19 September, 2012 - 21:54 / Allmänt

Är verkligen helt slut nu. Efter en intensiv dag med skola och häst så vill man inget annat än att gå och lägga sig. Sova för evigt, men 1 sek efter att man somnat ska man upp igen.. Ja, nu behöver vi inte snacka om mina sömnproblem..Vi pratar lite om hoppningen istället. 
 
Det var ju ingen hoppning för Sofia idag så vi fick hoppa lite själva. Fast det blev inte så lite. Sista rundan blev skitbra, och sista oxern. YAAAM! Det språnget boostade mig med självförtroende som räcker ett bra tag till! :D
Hon stampade av så fint så jag höll på att flyga iväg åt andra hållet haha :D Är taggade inför Skabersjö nästa vecka. Ska hoppa förklass där innan också så jag har lite känsla när jag går in i lagklassen:)
Nu ska jag sova så hörs vi imon :D 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: