hoppträning.

Julia Persson / 05 September, 2012 - 22:41 / Allmänt

Somsagt så hopptränade jag ju för en stund sedan. Gick faktiskt ganska bra! hon var ganka stark när i hoppade bana, men bättre det än seg! men ja, jag fick smaka paddockgrus än en gång..
Vi kom mot ett räcke på typ 80-90 cm som vi hoppat FLERA gånger inna, och vi fick prefekt avstånd, tempot var bra, jag hade benen om...Tvärnit. jag var ju berädd på att hon skulle hoppa eftersom hon bjöd så fint, men jag fick flyga själv. Landade rakt på bommen haha, men fick bara med en bom..hm. skillzen härja.
Kommer nog ha ett fett blåmärke på låret imon haha. Men lite smällar får man ta. Hoppade upp 5 sek efter, och sa till henne ordentligt, ryggade mycket och fick ge henne ett par smällar på rumpan. Det låter hemskt men hon behöver det, tro mig. Hade jag inte sagt till henne nån gång så hade hon kört över oss alla haha. 
 
Nä men trots allt så e jag nöjd. Mamma filmade lite, men det blev inge bra, så ni får vänta, till PS har fixat filmen..:)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: