if this love only exist in my dreams, don`t wake me up

Julia Persson / 13 September, 2012 - 22:07 / Allmänt

Dagen. Skolan riktigt tråkigt asså. sluta 20 över två.
Tidigt men anyway, har riktig bloggångest nu. Vill skriva massor av bra inlägg har dem poff klara i huvudet. Men väl när jag sitter här med laptopen i knät och de bästa låtarna rullar på hög volym så går det inte.
 
NONONONO.
 
DEt kliar verkligen i fingrarna och jag får typ panik varje gång jag loggar in på blogg.se och kollar statistik osv. Statistiken suger, kommentarer får jag inte se så ofta. Men det e ju inte så jvla konstigt. Jag leverar inte ett dugg läsvärda grejer längre, och lixom vem fan vill veta vilket tal jag e på i matteboken?? Typ så intressant ja. 
Så jag ska försöka ta mig en funderare och hitta lite inspiration. Här har ni bloggar jag läser: 
 
Linnolsson.se 
Nellieberntsson.se
Fantasias.blogg.se
Elisabethåhgren.se
Nattstad.se/lisamellert
Kenzas.se
ponnysanning.se
darios.se
 
 
Dessa kollar jag minst 1 gång om dagen. Tycker de ger mig bra med inspiration. 
 
Nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan...klockan ringer 06.45. taggad, eller inte?
 
Fredag hursomhelst, liiite positivt iallafall! :D
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: