Lite snabb update

Julia Persson / 22 September, 2012 - 20:55 / Allmänt

Hej alluhop, har inte bloggat alls idag då jag inte varit hemma sen igår eftermiddag. Var på stallet igår och sen snabbt till Jojo och sov där med lite filmmys. Kollade skräckis och snackade med kompisar.
Sen idag vaknade vi typ vid halv 1 och så bakade vi scones. Yam! Mamma kom och hämtade mig i ösregnet kl 2sen så  slängde hon av mig på stallet. Nässlan skulle rakas av Catta, hon blev fiin! Nu så här i början av hösten så är hon helt prickig typ. I gult/brunt/grått hihihi ;) Bilder kommer om jag hinner nån dag!
Så jag kom hem efter att jag ridit och fixat mat och mockat osv, typ vid 7 ...lång dag .
Så nu sitter jag o jojo hemma hos mig och väntar på att hoppningen ska börja. Roffe har verkligen chansen att ta över ledning i gct!
 
Hejaheja! 
 
Pussogonatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: