Tävling!

Julia Persson / 30 September, 2012 - 17:21 / Allmänt

Är precis hemkommen efter en grym dag i Skabersjö. 
Framridningen var HEELT nergeggad och det var verkligen inte ens lönt att man hade rengjort utrustningen och hästen hahah. 
I förklassen (80) så gjorde vi en klockren runda och nollade. Jag var väldigt nervös innan, men vi fick en grym runda! Sen var det dags för lagklass (80) och då var jag ännu mer nervös än jag var i första klassen. Jag red likadant och fixade en lika grym runda.
Så jag, Emilia, Ebba, Nathalie och Ellinor var felfria så vi gick ju såklart till omhoppning. Till omhoppningen som skulle höjas 5 cm till (85) så kände jag mig inte så orolig alls.
Jag tänkte att om jag rider exakt likadant så kommer det gå jättebra! Och det gjorde det! Vi var felfria och hade en go runda till i bagaget. NICE stavas det! Vi slutade på Tredje placering, och det är väldigt längesedan SR var placerade i Allsvenskan i hoppning! Btw, så har mina grymma brudar i dressyrlaget kammat hem 2 vinster i de 2 omgångarna, alla blev placerade individuellt oxå;)
Så grymma vi är!
Vi har film på allt utom omhoppningen då pappas mobilkamera inte ville längre...men jag håller på att ladda över bilder och filmer till datorn, så när det e fixat så sa jag klippa ihop en liten film till er på tävlingarna idag, och kanske en video med lite ovisat material ;)
 
SUPERHELG!
 
Sessan<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: