Tjöött

Julia Persson / 14 September, 2012 - 17:07 / Allmänt

Usch vilket väder Skåne bjuder på idag!! Ösregn, skitkallt och värsta stormen! Inte min grej precis. Höst får det gärna vara men radera blåsten..Snackar vi om vädret haha?? jaja...
 
Ska pallra mig iväg till Nässlan och rida, tävling imon jue. Ska borsta och packa osv. Ska bara rida igenom henne idag så hon e mjuk tills imorgon. Förövrigt så har jag ont överallt typ. Mitt knä har damp, skitont i örat och ett sår i knävecket. Yeey!
 
Men skitsamma, jag e jättetrött så ikväll blir det mys. Ska bara kolla lite TV, baka något gott och SOOVAA! 
Defileringen brukar vara vid 11-12 tiden så det blir inte fruktansvärt tidigt, trots att vi har en bra bit att köra. Trelleborg vetni. Så nära men ändå så långt bort haha. Det e på gräs, så vi hoppas det slutar regna!!


Sista bilden: det är INTE min trädgård..
Postat av: Sara

Vilken fin blogg :D

Svar: Tack Sara! Din blogg var också jättefin! Kanske klickar in där fler gånger, vemvet? ;)
Julia Persson

2012-09-15 @ 09:56:49
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Tacktack :D

2012-09-15 @ 21:52:55
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: