vilken helg..

Julia Persson / 29 September, 2012 - 22:33 / Allmänt

Haft en Grym fredag och Lördag. Fest och mys igår och städat, fnissat, flummat och kollat film med världens bästa idag. Stallet idag också såklart. Har ju tävling imorgon så var ju tvungen att rida o fixa ;) 
Mina vänner e verkligen världsbäst och vi har haft det supermysigt. Allt från Spyor till kramar har vi fått känna på, inte bokstavligt då asså..
Men jag känner att jag e på topp på vänfronten iallafall. 
 
Tävling imon dådå. Hoppar förklass, lagklass och förhoppningsvis, omhoppning. Jag gillar Skabersjö som tävlingsplats sjuktmycket, även om funktionärerna kan vara lite "snäsiga" ibland. Fin bana och underlag, trevliga hinder och framridningsmöjligheter. 
Nu måste jag strax sova så att jag inte däckar på banan haha, btw, snackade med en kille jag inte pratat med på sjuuukt länge igår. Good feeling;)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: