Boring

Julia Persson / 08 April, 2013 - 20:27 / Allmänt

Har verkligen inte varit någon superduperdag idag. Har knappt fått i mig någon mat alls förutom en Pro Viva Superfruktshot och en macka med gurka.
Det är typ det enda min mage tåler just nu. Till middag fick jag äta kokt fisk med lite potatismos och 2 morotsbitar. Men lixom efter ett par tuggor av en liten fiskbit är man proppmätt igen. Bantning 2.0 typ. 
Nä, usch. Sånt skit jag har med min mage just nu önskar jag verkligen inte någon. Man blir verkligen som en urvriden disktrasa. 
Men gymmet får vänta ett tag nu och vi får se vad läkarna säger imorgon. Tills dess får jag nog nöja mig med att äta Omeprazol och Novalucol. Synd bara att ingen av dom hjälper mot huvudvärk eftersom jag inte får äta varken Ipren eller Alvedon. Bläääää
 
Så jag får väl bita ihop och kolla på ett par avsnitt till av PLL. 
 
Puss, hoppas ni har det bättre än jag.
 
 
/Julia
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: