Göteborg Horse Show

Julia Persson / 25 April, 2013 - 13:40 / Allmänt

Äntligen, en av de roligaste hästveckorna på året är här.
Jag kommer åka upp dit vid kl 5 på Lördag morgon så att vi är där när tävlingarna börjar kl 9.
 
Sen stannar vi där tills sent på Söndag innan vi åker tillbaka till Staffanstorp igen. Det är såå synd att jag inte kunde vara där på fredagen, man ville ju inte missa bloggkampen och Ninjas "avtackning". Men förhoppningsvis kommer vi kunna se det på datorn hemma så att man inte missar allt iallafall. Just nu kollar jag dessutom samtidigt som jag skriver en uppsts på svenskan på GP dressyr, mycket effektivt. 
Sen ikväll, bara för att göra min Torsdag underbar, så visar dom hoppning från Världscup-kvalen. TACK! 
Men innan det ska jag försöka få in ett pass på gymmet och såklart fixa stallet.
Fullspäckat-me gusta :D
 
MIn häst hade verkligen kunnat bli tränsmodell, så snygg hon är!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: