JB

Julia Persson / 19 April, 2013 - 19:01 / Allmänt

Asså jag är verkligen så GALET taggad tills imorgon! Jag och min allra bästa vän kommer få stå i en fullsatt arena i Köpenhamn och se vår största idol uppträda. Kan verkligen inte smälta det. Dessutom ska vi få uppleva det en gång till 2 dagar senare. Helt obeskrivligt vilka känslor jag känner just nu. Glada och nervösa känslor blandas med oro över att något kommer gå fel.
Och sen på Onsdag? Vad känner jag då? När jag redan gjort det jag sett fram emot så galet länge. Tack och lov att det är GBG HS på Lördagen. Hoppas verkligen att jag får denna chansen igen. herregud, nu ska jag sluta sitta här pch böla och börja packa till Stockholm. Vi är ju borta hela dagen imorgon och åker kl 10 Söndag morgon. Sen kommer vi hem från Sthlm vid 17.00 på Tisdag.
 
Så jäkla Goa dagar jag har framför mig alltså! Taggar sönder!
 
Ska färsöka få in något inställt under dagarana så det inte gapar helt tomt här. 
 
 
 
Postat av: Bella

Hejsan! vilken fin blogg du har! :D
hur är de mer dig? :)

http://bellaochmalin.blogg.se/ kika in på våran blogg och släng in en kommentar ! följ oss gärna på bloglovin, om ni gör de så följer vi dig med! :) (meddela oss innan)

Svar:
Julia Persson

2013-04-21 @ 17:13:00
URL: http://bellaochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: