#skillz

Julia Persson / 02 April, 2013 - 23:25 / Allmänt

Anledningen till att bloggen har varit på -1000 på uppdateringsfronten idag är att det skedde en "liten" olycka.
Jag o Clara var ute och styrketränade precis vid en damm efter att  vi sprungit (innan vi skulle springa igen) och då så kommer mamma med lakko. Hon släpper honom och han springer till oss och gosar en stund. Han fortsätter gå med mamma helt lungt oo kontrollerat. Men helt plötsligt så får han syn på 2 ankor som går på isen rätt långt bort på isen.
Då kutar han ut där och det går helt ok tills han springer ut där isen nästan smält helt och går igenom. Han fastnar i ett hål i den stela isen så han kan lixom inte ta isönder isen och kommer heller inte upp. Mamma blir då tvungen att åla ut på isen ut till honom eftersom han kommer drunkna annars med all hans päls.
Mamma går då igenom också, (som hon visste från början).
Då måste jag gå och ta livbojen och också gå ut dit så mamma kan hålla i lakko medans jag tar sönder isen så de kan simma in till stenarna...Smart som jag är så tänker jag inte på att jag kan ta ut ett snöre som sitter i livbojen och ge till dom...
Smart, verkligen bra där Julia.
Så därför är mina händer just nu bandagerade och svider som satan. Så det gör hyfsat ont att skriva en massa här nu..
Men det slutade iallafall med att vi fick snacka med brandkåren, polisen och ambulanspersonal. Nu står det tom om det på Skanskan.se `s hemsida.
 
 
 
Postat av: Mikaela

Åh herregud va hemst :( lider med dig!

2013-04-03 @ 00:08:25
URL: http://www.pikachom.blogg.se
Postat av: Sungam

Lider med dig älskling ❤❤❤❤💖💖💖💖

2013-04-06 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: