A new week

Julia Persson / 25 Augusti, 2013 - 21:20 / Allmänt

Efter en lång dusch med inpackning och olja så kallar kudden. Måste lägga mig tidigt så jag får min skönhetssömn hahah. Nä men fanatiskt så hjälper det. Är alltid tröttare på morgonen när jag sovit bra men känner mig dock sååååå mycket fräschare senare på dagen. Att få sova bra en hel vecka- lyckaaaa! Imorgon börjar en ny fullspäckad vecka med massa träning, hästar, skola U name it. Har 2 gympass inbokade imorgon ett styrkepass och ett danspass. Så jäkla roligt! Ninja ska även få lite massage imon. Hoppas verkligen hon svarar bra på det, och att Julia är duktig såklart. (Självklart heter hon Julia, precis som alla andra)
På söndag är det Dressyrtävling inplanerad också. Måste ju träna lite till innan lagtävlingarna börjar.
De närmaste tävlingarna:
1/9 dressyr Lc:2 hemma
7/9 hoppning Lc Torns Rf
8/9 dressyr Lc:2 hemma lag
15/9 laghoppning Lc+Lc + ev omhoppning

Är taggad!

Kolla vårt fina staket vi fick upp på klubben idag! Det blir söndagens tävlingsbana!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: