Ee can go nowere but up

Julia Persson / 07 Augusti, 2013 - 13:20 / Allmänt

Känner mig verkligen taggad på denna tävlingssäsongen med Ninja! Att komma igång skadefri och kunna tävla stabilt denna hösten och sedan komma upp i klasserna till vintern. Sen en liten paus och ta det lite lungt innan vi kör järnet igen till våren. Så upplägget kommer se ut ungefär så om allt funkar som det ska. Men man har med hästar att göra, man vet ju tyvärr aldrig vad som ska hända. Men änsålänge känns Ninja bra och snart ska vi ringa massören. Jag vann en massage värd 600 kr när jag vann kombitävlingen så vi får passa på att utnyttja den nu. Ifall hon trivs bra med massagen så kanske vi fortsätter att kalla på massören då och så för att gå igenom henne och skämma bort lite. Världens finaste ska ju ha det bästa. Hoppas bara det blir lite svalare så man kan rida utan att dö av värmeslag snart....ganska drygt även fast jag gillar värme.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: