First day

Julia Persson / 20 Augusti, 2013 - 17:38 / Allmänt

Idag sparkade vi igång höstterminen- yaay.
Nä men vår skola har ju blivit helt ombyggd och vi får fått helt nya lärare och ny läroplan. Vi har numera en F-9 skola.
Så eftersom detta ska bli min nystart(Med start- idag) så har jag lagt upp en plan för mina betyg ochvilka mål jag har under hösten. Jag ska höja mig i alla ämnen utom de 4 jag har A i, speciellt matte och No-ämnen. Jag tänker vara mer engagerad på lektionerna och planera mitt skolarbete. Jag ska ta det lugnt och inte stressa i genom prov och läxor.
Till julen kommer jag skriva en utvärdering om hur det gått och hur mina betyg blev, och om det gick som jag tänkt mig. Jag vill verkligen satsa på skolan så jag kan välja exakt vilken utbildning jag vill senare i gymnasiet. Trots att det är 2 år kvar är jag redan taggad! Detta ska bli min höst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: