Check!

Julia Persson / 28 December, 2013 - 09:44 / Allmänt

Fodrat och släppt ut alla hästar i regnet nu! Alltid lika tråkigt att gå upp övertidigt en lovlördagsmorgon när det hällregnar ute..men vad gör man inte för de små djuren? Små och små...är man van vid en smäcker D-ponny på 147 cm så blir den maffig storhäst på 175 cm ganska stort...men allihop är så snälla så det är inga problem. 
Har lärt mig var alla står och vad dom heter så det gick bra! 

Nu har jag iallafall bytt ut mjukisarna och halsduken till träningskläder och är redo att köra ett svettigt pass på gymmet! 
Är riktigt taggad! Johanna kommer om en kvart så jag kanske borde börja packa min väska...äh ska bara kolla insta först..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: