döende

Julia Persson / 09 December, 2013 - 20:44 / Allmänt

asså blä, mög, skit, helvete. Mår så jäääääkla dåligt just nu. Magen krånglar som faaaaaaaaaan. Vet inte vart jag ska bli av ju :(
Finns verkligen inget som kan göra det åt det eller så..är 1000 ggr hellre förkyld. 
Har iallafall en läkartid imorgon så vi får se vad dom säger, och hoppas verkligen att dom kan göra något för att få det att bli bättre..orkar inte må såhär en dag till.
Imorgon rider iallafall Sofia Ninja igen och jobbar vidare med galoppen. Vi har nog fått upp ett spår på någonting..men ska inte skriva så mycket här förrän vi har spånat vidare på det lite och ser ifall det funkar. 
Lovar att jag kommer skriva hör när tiden är inne.
Ska också lägga ut massa bilder jag tog höromdagen när det var så fint ute. Promiseeeee
 
Så, håll tummarna för mig imorgon så hoppas vi att vi kan fixa lite positiv stämning här på bloggen efter det! 
 
 
 
Postat av: Joujou!

Puss på daj! Det kommer bli bättre ska du se!!
Håller alla tummar jag har och lite till på att du ska bli bra igen!
Love yaaaa Jolls <3<3<3

Svar: Jåååååj❤️
Julia Persson

2013-12-09 @ 22:33:26
URL: http://www.nattstad.se/JohannaWahlgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: