HERREGUD

Julia Persson / 20 December, 2013 - 11:19 / Allmänt

Helt galet. 
 
Verkligen helt galet hur man kan känna sån otrolig kärlek och känsla för en person man aldrig pratat med, han vet inte ens att jag finns. 
Han är allt för mig och jag är bara en av alla. Hur funkar det? 
Kärleken jag känner till Justin är sjuk, underbar, så jvla jobbig och helt fanatstisk. Man har lärt känna en underbar människa, en vän. En vän som finns där. Alltid. Han går inte, han hjälper mig igenom svåra saker med sin helt underbara röst och bara är.
Jag undrar om han själv inser vad han gör. Han gör så att jag har kunnat leva. Utan Justin och hans musik hade jag inte klarat mig igenom de där svåra tiderna i mitt liv. De tiderna jag bara velat ge upp, gå och lägga mig under täcket och aldrig vakna. 
Han går igenom så mycket skit för att göra oss glada. Så mycket hat, och skit från hela världen. Folk dömer, tror och smutskastar allt jobb han gör. ALLT HAN GÖR. 
Han kan inte göra något utan att folk ska smutsa ner det. 
Jaja, nu hamnade jag på ett sidospår. Att se denna filmen har gjort att jag försår ännu mer om vad han gör. Varför han sjunger vissa låtar, hur han tänker och hur mycket han faktiskt bryr sig. Det är nog det som svaret på min otroliga kärlek till honom. Han bryr sig, han är alltid så galet tacksam över vad vi gett honom. Han ger alltid tillbaka och skulle aldrig svika oss. Hans troliga vilja att förbättra världen. Han bryr sig om de sjuka. Som Avalanna. Han älskade henne så otroligt mycket, och är inte rädd för att visa det. 
Han har ingen image som han måste hålla fast vid. 
Han är ärlig och helt underbar. 
 
Vare sig du är Belieber eller inte så se denna filmen. Jag tror det är bra. Man får se att kändisskapet inte bara är en underbar dans på stora rosa moln i en värld av pengar och rosor. De där rosorna har taggar och kanterna på pengaranas papper är vasst. Ibland river man sig. 
 
 
 
 
 
Se Believe Movie...och ta med näsdukar. Mina ögon försökte leka Niagarafall. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: